Alla inlägg den 10 november 2016

Av MJ - 10 november 2016 16:04

En tupplur på 1,5 timme kan göra gott, men sjuttons gubbar vad gott det hade varit att få ligga kvar i sängen. Önskar att jag hade haft lång ledigt, så jag i princip kunde bosätta mig i min säng. Verkar som att jag kommit in i en trötthets period och det enda jag vill göra är faktiskt att sova, vilket är hur jobbigt som helst.
Då det inte blir speciellt mycket annat gjort, nästan så att jag knappt orkar kolla på Rapport om kvällarna. Jag får försöka bita ihop och hoppas att den här tröttheten beror på att det har blivit mörkare ute, fast säker kan jag ju inte vara.
Idag kan min enorma trötthet till viss del bero på att jag nästan tagit ut mig på jobbet idag, med att packa väska efter väska. Sedan känner jag fortfarande av slitet från i tisdags, då jag hjälpte till att lasta lastbilen som skulle ner till Litauen. Träningsvärken jag hade igår var banne mig inte nådig, sedan får inte smällen mot örat/huvudet glömmas. Då en låda plötsligt anföll mig från ingenstans, verkligen inte lätt att vara mig...
Usch, usch och åter usch för den här jävla kylan som har tagit kontrollen. Tycker inte alls om detta och ännu jobbigare är det, att behöva gå hem från bussen efter jobbet. Speciellt med tanke på den isande vinden som varje dag har blåst, men förhoppningsvis ska det bli lite mildare framöver. Bara hålla tummarna för att det blir mildare och förhoppningsvis blir det även mindre halkigt, men det återstår att se hur det blir med den saken. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards