Alla inlägg den 23 november 2016

Av MJ - 23 november 2016 18:42

Det är inte normalt att redan vara trött på julen, när inte ens november månad är över. Men igår förmiddag var jag ordentligt trött på allt som har med julen att göra, och nedan är en av orsakerna.

Det räknades till 7 julgranar på jobbet igår under förmiddagen, det är granar i alla tänkbara former och storlekar. Då har jag inte räknat med allt övrigt pynt, nästan så jag har lust att ställa in julen över hela världen.
Men å andra sidan när jag tänker och känner efter otdentligt, så är det ganska trevligt med allt detta juliga på jobbet. För hemma finns det enbart jul och pynt i köket, bästa är att det inte skriker jul över köket just nu ändå.
Just nu i denna stund, önskar jag mig bort långt bort... Typ i ett lite varmare land, med mycket sevärdigheter och spännande upplevelser. Detta för att släkten från Finland idag kom på besök, de kom runt 13-tiden och jag är redan trött på att ha folk hemma. Mycket för att jag inte fick sova så länge som jag behövde idag på morgonen, och för att det varit ett evigt jävla kacklande sedan folket från Finland kom.
Som tur är för mig är jag upptagen hela dagen imorgon, med jobb och möten. Sedan blir det även en sväng på stan och besök på Göta bibliotek, när alla ärenden är uträttade och fixade. Ser verkligen fram emot söndag morgon/förmiddag då besöket plus mina föräldrar åker till Linköping, för besök där. Vilket gör att jag är ensam hemma ganska många timmar under söndagen, detta ser jag banne mig fram emot.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards