Alla inlägg under februari 2017

Av MJ - 6 februari 2017 15:50

Mellan varven får jag väldigt mycket konstiga mail och i de flesta fall hamnar dessa mysko mail i skräpposten, men så dök 2 mail upp i min inkorg. Och dessa 2 mail verkligen skrek MYSTIK omkring sig, det första som jag reagerade på var attmailet påstods komma från ITunes och jag har inte ens ITunes. Bara en sådan grej får mig att reagera skarpt, sedan när jag läste mailets innehåll utan att trycka på några som helst länkar hitan eller dittan. 
För mailet var inte skrivet på ordentlig svenska och ett barn skulle skriva bättre svenska än det i mailen, nedan finns exemplar på både mailen jag fick och det är enligt mig uppenbart att dessa är bluff. Mycket för att språket inte är korrekt, men sedan också för att det är skrivet i flera olika språk och att mailen har plikten avsändare...
 
Mail nummer 1:
 
Rapport N° : PP-8451-854-784
 
Mail nummer 2:
 
Den sista Meddelande Faktura Information 29/01/2017
 

Av MJ - 6 februari 2017 15:39

Efter att ha sett ut som ett troll i huvudet ett tag och även utsetts till jobbets trott, bestämde jag mig för att färgs håret. I tisdags var det besök hos frissan för att få ordning på längden och igår blev det att färga håret, bara för att det skulle bli extra fint. Tänk vad lite färg i huvudet kan göra...

Av MJ - 3 februari 2017 15:26

Det är alltid lika skönt att ha fått håret klippt och fixat, så nu behöver jag inte besöka frisören på ett tag igen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards