Alla inlägg den 7 november 2017

Av MJ - 7 november 2017 14:59

För det mesta har jag och mina kollegor väldigt roligt på jobbet, och igår hade vi riktigt roligt. Det hade kommit in lite hårvårdsprodukter och bland dessa produkter så kom det även in hårfärgning, och självklart ställde jag upp på att prova en av färgerna.

Jag hör till den grupp som inte tycker om att gå till tandläkaren, men anser att det är ett nödvändigt ont som måste och därför gör jag det mellan varven. I slutet av september bet jag av en av mina kindtänder, idag var det den stora dagen att till sist besöka tandläkaren och åtgärda den avbitna tandjäveln.

Jag hade turen att få träffa en trevlig ung manlig tandläkare, som gjorde att jag kände mig trygg med en gång och sådant är viktigt. Efter undersökning och röntgen fick jag veta hur det stod till med den förbannade tanden, prognosen var inte god och därför valde jag att be tandläkaren dra ut skiten. Varför ska jag behålla en tand som inte duger till något vettigt? Så nu är jag äntligen av med tanden som bara varit en irritation och stör mig när jag ätit, förhoppningsvis kommer jag inte ha allt för ont framöver när såret läker ihop.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards