Alla inlägg den 22 november 2017

Av MJ - 22 november 2017 15:59

Mitt i veckan, min lediga dag och nu sitter jag här vid köksbordet och har smått tråkigt.
Å andra sidan tycker jag det är skönt att ha tråkigt denna dag, då jag inte har någon som helst anledning att gå ut och jag har fått mina julklappar inslagna.

Vissa av klapparna var knepiga att slå in, medans andra var mycket enklare. Känns skönt att ha det avklarat, plus att jag sedan slutet av oktober ändå var klar med att handla julklappatna. Ända som är kvar att köpa är en burk med godis och en flasa mjölk till gubbarna boys, katterna alltså och det är lätt ordnat dagarna innan jul afton.
Hur som helst så blev det en ordentlig sovmorgon idag, vaknade första gången 9.22 och kände absolut inte för att gå upp. Så det blev att fortsätta sova ett par timmar till, får ju passa på när jag är ledig mitt i veckan och inte har något som helst inbokat för dagen.
Vad som händer och sker resten av dagen återstår att se...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards