Alla inlägg den 15 november 2017

Av MJ - 15 november 2017 12:59

Det finns inte som kan slå sovmorgon mitt i veckan, en dag utan allt för mycket planer och bara kunna finnas till.
Enda jag hade planerat för dagen var att städa mitt rum och det behövdes verkligen städas, driver med damm som i ett par dagar drivit mig till vansinne. Men nu är den stora delen av städningen avklarad, vilket är skönt och återstår är att få allt på plats och plocka undan dammsugaren/golvmoppen.

När väl allt är i ordning och på sin plats igen, kommer det kännas riktigt bra och skönt att jag äntligen städat ordentligt. Passade på att plantera om 2 av mina växter i fönstret, jag har verkligen för,ångan att tortera mina växter mellan varven. Antingen får de inte vatten på evigheter eller så bor de i för trånga krukor alldeles för länge, men än så länge har ingen av dem dött eller klagat över huvudtaget. Så jag få vara nöjd med det lilla ärligt talat, jag får vara glad över att ha tåliga växter då jag inte klarar av krävande, blommande växter. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards