Alla inlägg den 19 juni 2017

Av MJ - 19 juni 2017 20:27

Detta är verkligen mysko och hände mig för ett par timmar sedan, medan jag var i köket och fixade med maten.
En svart man påstår sig vara från Afrika ville sälja tavlor, vi pratade fram och tillbaka om jag var med i kyrkan eller trodde på gud.
Han var väldiht artig men när jag ärligt sa att jag inte hade kontanter hemma (vem har det nu för tiden), blev han tvärsur och snabbt vände han på klacken. Verkade även ha kollat in hos grannarna, för när han kommer tillbaka är jag ute på verandan och funderar på hur sjuttons han tänkte när han parkerade bilen. Den stod nästan i diket på grannens tomt, som bor tvärs över vägen från mitt hus så att säga. Han märker att jag är ute på verandan och håller på med telefonen, då jag skriver om det inträffade på min Facebooksida. Precis efter han upptäckte mig på verandan, blänger han väldigt argt på mig flera gånger medans han sätter sig i bilen och det verkar som han funderar på något.
Det var ju inte som att jag höll på att ringa polisen eller något sådant, fast så här i efterhand är det lätt att efterklok. Jag borde ha gått ut och fotat bilen, sedan skulle jag försökt få en bild även av honom... Men men, nu är ju inte så fallet och framöver kommer jag vara extra observant mot både bilar och människor som rör sig efter vägen här jag bor.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards