Alla inlägg den 22 juni 2017

Av MJ - 22 juni 2017 13:04

Jag vill önska er alla där ute en väldigt trevlig och glad midsommar, förhoppningsvis utan regn.
För er som ska ut på vägarna, vill jag skicka med en uppmaning... Ta det lugnt i trafiken och stressa inte, bättre att komma fram för sent än inte alls.

Av MJ - 22 juni 2017 13:02

Som vanligt är jag ute i god tid och nu sitter jag här, i ett av vårdcebtralens väntrum ocv väntar på att få träffa läkaren.
Ska kolla upp min höger hand, som de senaste 3,5 veckorna har krånglat och gjort väldigt ont. Har även varit i kontakt med rådgivningen här på vårdcentralen, men trots råden jag fick ang värktabletter har inte handen blivit något bättre. Snarare värre och igår funderade jag på att linda in handen för stöd, men suck vad glömsk jag kan vara. Jaja det är bara bita ihop och kämpa på, men ack sådan tur att jag bokade denna tid i måndags med tanken på att smärtan bara blir värre.
Återstår att se vad läkaren komma fram till gällande handen, oavsett vad som är fel eller inte fel är det ändå bra att kolla upp sådana här saker. Kan ju bara konstatera att det inte är jätteroligt att gå med långvarig smärta, ibland får man helt enkelt ta sig själv i kragen och gå till läkaren. Jag är i vilket fall som helst glad att det räcker med besök här hos vårdcentralen till en början, istället för att behöva åka till akuten där det kan vara väldigt långa väntetider.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards