Alla inlägg den 4 november 2021

Av MJ - 4 november 2021 13:58

Jag kan inte fatta det riktigt, men nu är min sista dag på Erikshjälpens e-handel secondhand.se och det känns fortfarande som ett skämt.
Fick i början av förra veckan beskedet av min handledare/arbetsledare att jag inte fick vara kvar, detta utan någon som helst förklaring till varför. Plus att handläggaren på Arbetsförmedlingen inte heller hade tid för uppföljning med mig och handledaren, samt att boka in telefonmöte för planering framåt gick inte heller.
Att få detta besked fick mig både uppgiven, ledsen och förbannad på samma gång. Jag visste inte hur jag skulle hantera informationen eller hur jag skulle hantera situationen. Men jag tänkte inte låta mig knäckas av sådant här besked från Arbetsförmedlingenj, om nu handläggaren nu inte har tid för mig så får jag väl ta tag i saker och ting på egen hand.

Allt har sin tid och sin plats...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards