Alla inlägg den 19 november 2021

Av MJ - 19 november 2021 20:04

Man ska välja sina strider, men det vet jag inte riktigt om jag faktiskt kan. Tycker jag något är värt att kämpa för eller att något verkar vara fel, då fansiken tar jag mig an den striden.
Som jag skrev om i början av veckan, så tog jag mig an kampen mot Arbetsförmedlingen och hur jag upplevde att jag blivit behandlad av dem. 


Plötsligt från ingenstans ringde telefonen i tisdags, var en handläggare hos Arbetsförmedlingen som undrade om jag var intresserad av att kanske få en utvecklingstjänst på 1 år hos Samhall. 

Tänkte först att personen skämtade med mig, med tanke på att jag inte hört ett knyst från Arbetsförmedlingen på över 1 vecka. Fast det var ju inget skämt och jag svarade ärligt, visst är jag intresserad av Samhall pch vad de kan erbjuda mig. Fortsatte med att jag önskade mer information, innan jag över huvudtaget kunde bestämma mig om något beslut. Sagt pch bestämt, via Kivra kom det information om att jag skulle vara på Samhall den 26 november 8.30

Helt plötsligt händer det...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards