Alla inlägg den 8 november 2021

Av MJ - 8 november 2021 13:50

Äntligen "semester" och det är riktigt skönt att slippa gå upp tidigt varje morgon.
Å ena sidan så kan jag inte klaga över den så kallade "semestern", då det är Arbetsförmedlingen som gett mig ledigt och det är utan några som helst planer framåt. Jag ska inte klaga över sådant nu, för det har jag gjort tillräckligt mycket den senast tiden.
Istället tänker jag använda mig av ledigheten till max, fixa med sådant som jag inte haft tid för eller inte orkat med. Ska passa på atl försöka komma ikapp med läsandet, försöka få ordning på min hjärna och skriva klart alla påbörjade inlägg här på bloggen.
Förutom de typiska sakerna som att sova länge varje dag, blir det även att glo i timmar på tv:n och alla serier som ka plöjas igenom.
Så jag kommer säkert ha fullt upp den närmaste tiden, ska även få in några telefonmöten i schemat, besök på biblioteket och hos fysioterapeten för en krånglande axel. Plus fika med kompis och kanske ta en sväng på stan någon av alla dagar.

Så jag kommer inte ha problem att fylla dagarna med saker att göra, blir det för tråkigt går jag och tar en tupplur. Eller läser den väldigt spännande boken Hotet, som är del 3 i serien om Jane Hawk skriven av Dean Koontz.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards