Alla inlägg den 5 november 2021

Av MJ - 5 november 2021 19:00

Just nu är jag verkligen glad över att Förmedlingen är som den är, för det innebär att jag kanske får vara ledig ett tag.
Ledig kanske är fel att säga, men som jag sa till mina arbetskompisar: "Det är skönt med lite semester nu."
Var hos läkaren på vårdcentralen med min krånglande axel och hand, som den senaste tiden krånglar allt mer. Handen kunde läkaren inte göra mycket åt och det köper jag, problemet sitter i axelns muskelfästen och det är inte första gången som axeln krånglar. 

Så det blir ny kontakt med fysioterapeuten för att få hjälp från dem, det i kombination med värkmediciner ska det nog bli ordning på mig och axeln. Skulle detta mot all förmodan inte hjälpa, får det bli både röntgen och besök hos ortopeden. Fast jag håller tummarna för att slippa någon form av ingrepp, men den dagen den sorgen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards