Direktlänk till inlägg 24 november 2016

Kommunikationsfel?

Av MJ - 24 november 2016 14:28

Alltid är det något som går fel när flera människor är inblandade i att boka och se till möten går av stapeln, idag är ett praktexempel på att dessa möten kan gå åt helvete. 13.30 satt jag på Arbetsförmedlingen väntandes på handläggare för avstämningsmöte, men det visade sig att mina handläggare var på mitt jobb. Detta trots att mötet på jobbet var ombakat till att vara på Arbetsförmedlingen, SUCK!
Nu har jag pratat med en av cheferna och med handläggaren på AF, för att få mig en uppdatering. Visade sig att man hade möte utan mig men jag verkade inte missa mycket, känns som att alla vill ungefär samma sak som jag. Å andra sidan blir det intressant att se hur saker och ting kommer att lösa sig, det gäller bara för mig att sakta men säkert och succesivt börja utöka min arbetstis. Nästa steg är att börja jobba varje fredag istället för var 2:a vecka fredagar, återstår att se hur detta kommer att gå.
Bara så störande att detta för mig viktiga möte gick som det gick, pga kommunikationsbrist. Men det är inte mycket mer jag kan göra och nu är det bara hålla tummarna för att nästa möte kommer att gå av stapeln som planerat, hoppas man bokat in det på dag och tid som jag är på jobbet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 12 april 08:32

Underbart att det äntligen är fredag och helgen är runt knuten, kan inte bli bättre då jag också slutar tidigt. Ser fram emot helg eftersom det varit en seg vecka, med en del tråkiga besked på jobbfronten. Fast det får vara en egen historia, ska in...

Av MJ - Onsdag 27 mars 16:00

Här om veckan var jag med om en grej med min kollega, som kan beskrivas som obehaglig. Veckan efter skickade jag ett mail till Borås Tidning, på kollegans begäran och önskan.  Eftersom jag fortfarande inte hört något från BT, så väljer jag att dela...

Av MJ - Onsdag 20 mars 13:29


Om inte världen har gått under än, krävs det mycket mer innan det sker... De senaste 2 veckorna har varit rena rama katastrofen på jobbet, ena dagen har det varit personalbrist. Nästa dag så har det antingen varit personal som tjaffsat emot, eller in...

Av MJ - Måndag 11 mars 19:00


Energitjuvar har de flesta mött och människor med negativa energier, som man bara inte kan vara i närheten av. Själv har jag en kollega som är en energitjuv, vilket jag insåg när denne varit borta från jobbet ett par dagar. För plötsligt kände jag et...

Av MJ - Fredag 1 mars 11:15

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards