Alla inlägg den 3 maj 2016

Av MJ - 3 maj 2016 15:51

Tur för mig att detta var en riktigt kort arbetsvecka, först har jag börjat jobba till 12 istället för 11.30 och sedan har jag fått fixa med sådant som de på lagret egentligen ska sköta. Nu ska jag inte sitta här och klaga, men livet vore mycket enklare om folk helt enkelt kunde sköta sig och göra sitt jobb istället för att inte göra ett jävla skit. Hur som helst så har jag kämpat på med att vika kläder, fixa med lådor och hämta mer kläder/lådor ute på lagret. Därför tycker jag det är underbart med kort vecka och bara 2 dagars jobb, för resten av veckan har jag inga större planer. Bortsett från att läsa en massa, virka lite och försöka återhämta mig. Men det har inte bara varit dåligt på jobbet den här veckan, idag vet jag inte vad det var med oss i Tysta rummet då vi hade väldigt trevligt och roligt tillsammans. Jag skrattade så mycket att tårarna forsade och stundtals kändes det som att linserna åkte ut, samtidigt var det väldigt skönt och renaned att få skratta så här mycket efter förra veckan som var raka motsatsen. Var även inne på kontoret för attmeddelade när jag skulle ha "semester" och inte vara på jobbet, så att de inte behövde efterlysa mig. 

Åkte i slutet av förra veckan på en jäkla förkylning, snuva och en jäkla feber. Det hela blir ju inte bättre av att jag drog ut visdomstanden förra onsdagen, och jag är fortfarande öm i käken efter det ingreppet. Blir det inte bättre med käken till på fredag, får jag ringa tandläkaren på fredag och se vad de säger om saken. Kan inte komma igår att jag haft sådana här problem efter utdragning av visdomstand, när jag fått de 3 andra tänderna utdragna. Hur som helst blir de säkert bra i slutänden...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards