Alla inlägg den 5 maj 2016

Av MJ - 5 maj 2016 17:35

Vem säger att vi tjejer/kvinnor inte kan ha snaggat hår, och om vi har det så är vi lesbiska? Ute i världen finns det säkert de som tycker just så här, men jag är då av motsat åsikt. Som kvinna kan man ha snaggat hår och det innebär inte automatiskt att man är lesbisk, inget fel med att vara lesbisk. Saken är den att det är upp till varje tjej/kvinna att välja hur ens hår ska vara, snaggat, kort eller av längre modell.
Idag var det då äntligen dags för mig att besöka min alldeles egna frisörsalong, i mitt eget rum och klippningen var helt gratis. Efter den senaste veckan med sommarvärme, är det så jäkla skönt att vara snaggad. Äntligen slipper jag känna hur huvudet i princip kokar, bara för att jag har så förbannat tjockt hår som är som en pälsmössa mitt i sommaren. Kan ju tilläggas att jag gillar att snagga av mitt hår någon gång mellan varven, med ett par års mellanrum och lätt skött blir det ju med.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards