Alla inlägg den 11 maj 2016

Av MJ - 11 maj 2016 10:27

Förra gången jag hade möte på Arbetsförmedlingen med Försäkringskassan, fick jag plötsligt en ny handläggare. Idag skulle jag ha möte med min arbetsförmedlare och Försäkringskassan, kommer i tid och undrar varför inte arbetsförmedlaren och övriga personer inte dyker upp. Får veta att min arbetsförmedlare blivit sjukskriven och att mitt ärende sköts av en annan arbetsförmedlare, detta utan att jag fått någon som helst information om att läget förändrats och mötet är inställt. Till råga på allt fick jag igår sms om dagens möte från Arbetsförmedlingen, jag börjar undra vad i helvete Arbetsförmedlingen håller på med. Dyker jag inte upp på ett möte eller hör av mig, ryker min ersättning. Men uppenbarligen får Arbetsförmedlingen behandla mig som arbetssökande, som för tillfället arbetstränar, hur som helst och de får behålla både löner och ersättningar.

Jag tycker detta är skandalöst att det får gå till på det här sättet, att det får gå till på det här sättet. Ska imorgon ringa min rehanbkordinator och fråga henne om det här. Ska även skriva till Arbetsförmedlingen och ifrågasätta hur de bemöter mig som arbetssökande.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards