Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av MJ - 5 augusti 2016 20:08

Det går nog aldrig helt att sluta förvånas över saker och ting här i världen, ändå blir jag lika förvånad över att jag förvånas varje gång det sker. Idag på eftermiddagen blev jag kontaktad av en gammal bekant, som jag trodde hade försvunnit från jordens yta. Det som förvånade mig med den här personen ifråga, var att personen fortfarande ältade vissa saker som skett för 4-5 år sedan. Så jag tänkte för mig själv, varför bryr du dig om den saken fortfarande? Speciellt när man inte visat något som helst intresse av detta under alla dessa år, men hur som helst lät jag det rinna av mig och jag bemödade mig inte ens med att svara. För uppenbarligen var det bara en sak personen ifråga var intresserad av, nämligen pengar och egentligen inte hur det var med mig.
På jobbet har jag absolut slutat förvånas över vissa personers dumhet och idioti, vad dessa än kommer med för kommentarer så undrar jag för mig själv när himlen ska ramla ner i huvudet på mig... Stundtals undrar jag om helvetet har frusit till is, när en personer säger att denne allvarligt vill skada personen som smittat den med en förkylning. personen ifråga uttrycker detta vid 2 olika tillfällen och det får mig verkligen att undra, vad sjuttons är fel på personen ifråga? Förhoppningsvis blir inte personen kvar allt för länge på jobbet, just nu kan jag bara hålla tummarna för att denne inte ens får komma i närheten av jobbet efter sitt nästa möte med Arbetsförmedlingen. Jag har självklart pratat med personalen om detta, så de är väl medvetna om vissa så kallade problem som finns. 

Nu tänker jag inte sitta och hänga läpp över detta under helgen, utan jag tar mig en skön helg och försöker samla kraft så jag orkar med att jobba nästa vecka. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards