Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av MJ - 3 augusti 2016 11:23

Jag känner mig som en urvriden trasa pga förkylningen och febern, fast samtidigt ska jag vara glad över att det har börjat bli bättre jämfört med förra veckan. Så det är synd att klaga och kanske är det inte så smart att jobba, men å andra sidan skulle jag bli knäpp av att bara gå hemma utan allt för mycket att göra. Skulle ha besökt blodcentralen idag för att lämna blod, men igår kom jag på i sista stund att det inte vore någon bra ide. Så det blev att ringa och lämna återbud, får inte heller lämna blod när jag är förkyld. I och med att jag ställde in dagens enda aktivitet, blev jag plötsligt väldigt ledig och det är inte helt fel. Blev att sova ut ordentligt och en välbehövlig sovmorgon, vilket var ordentligt skönt.
Även på jobbet är det många som går och är småförkylda, plus att det är åtminstone 2 som är hemma pga förkylning. För tillfället är det väldigt lite folk på jobbet och det finns hur mycket som helst att göra, men vi som är på jobbet kämpar på med att packa kläder och sådant som behöver göras. Kan bara konstatera att det trots mycket bortfall bland styrkorna på jobbet, blir det en hel del gjort. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards