Alla inlägg under november 2017

Av MJ - 1 november 2017 11:46

Hämnden är ljuv och det bästa du kan göra mot någon som något sätt skadat dig, är att le mot denna person. Det blir din stora hämnd här i livet, skulle jag möta den senaste personen som varit extremt "jobbig" mot mig på jobbet skulle jag med stort nöje le mot personen och gratulera till det nya jobbet.
Leksaksmannen fick inte förlängt på jobbet, detta trots atr han var extremt säker att så skulle bli fallet och istället bet han sig själv i svansen. Man ska uppenbarligen inte göra sig omöjlig bland kollegor, och det sista man vill göra är att ställa sig i onåd hos cheferna.
Istället fick han ett nytt jobb, där han måste jobba 4 timmar om dagen och detta enbart för att han hamnat mellan 2 stolar enligt en av mina källor. Förstå mig rätt eller ogilla mina åsikter som jag nu tänker framföra, men det som nu hänt leksaksmannen är inte mer än rätt då han själv försatte sig själv i situationen som han hamnade i. 

Enligt min åsikt så får du tillbaka det du ger omvärlden, är du en bitch och inte kan bemöta omvärlden. Då kommer omvärlden ge tillbaka med samma mynt, leksaksmannen har allt för länge åkt på ett bananskal på sitt gamla jobb och därför är han numera tvungen att jobba 4 timmar om dagen. Myndigheterna tänker inte ställa upp för en sådan här individ, om inte denna gör det som krävs och/eller införskaffar sig ett läkarintyg. 

Din karma kommer alltid tillbaka och biter dig i röven, om du inte sköter dig oavsett vad. Som du bäddar får du ligga leksaksmannen, det är trots allt jag som fick vinnande ur den striden när det gäller att få dig bort från min arbetsplats.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards