Alla inlägg den 1 oktober 2018

Av MJ - 1 oktober 2018 15:10

För alla som älskar Stephen Kings böcker, är detta en bok som man bara måste läsa.
Outsidern när King är i sitt esse och tar oss läsare med på en vandring, i ett område som kunde vara vårt eget område.

Av MJ - 1 oktober 2018 12:22

Oktober fick sig en allt en underbar start, solsken och ösregn om vartannat utanför jobbets köksfönster.

Skulle kunna sucka och beklaga mig över det tråkiga vädret ute, men det känner jag inte för. Och det bara för att jagar väldigt nöjd med att jobba inomhus just sådana här dagar och för att jag bara jobbar imorgon med. Resten av veckan har jag tagit ledigt, då jag har massa saker att fixa med, så som att träffa läkaren på vårdcentralen en dag och sedan blir det även besök på barnmorskemottagningen. Sådana där saker som man helst ska göra utanför arbetstid och speciellt om man som mig jobbar halvtid, då är det skönt att kunna ta ledigt några dagar och styra över hur man lägger upp planeringen. 

Skulle jag sedan ha turen att slippa hjälpa till att lasta långtradare till Litauen eller Vitryssland, slipper jag gärna den biten. Då det är så extremt tungt att lasta en lastbil, framför allt om vi är kort med folk. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards