Alla inlägg den 13 juni 2018

Av MJ - 13 juni 2018 14:39

Igår kunde jag återigen ställa frågan "Varför är det alltid jag som drabbas?", efter några år med den frågan och nya händelser så har jag fortfarande inte kommit närmare svaret.

Igår vid 10.30 tiden uppstod en så kallad situation på jobbet, mellan mig och en kollega. Kollegan grejade med det denna inte skulle greja med (skor), jag fråga varföf inte personen gjorde det denna skulle göra och istället störde oss som packade skorna.
Plötsligt från ingenstans händer det saker runt omkring oss, som jag inte hinner uppfatta och jag ber kollegan ge mig skorna denna höll i. Jag hör mina kollegor ropa/skrika till från alla olika håll och heltbplötsligt får jag slängd samma par skor jag bett om, rätt i bröstet och det var med ganska ordentlig kraft.
Vet inte vad som hände eller varför, jag är fortfarande överraskad av hela situationen fast det nu gått över ett dygn sedan det inträffade. Jag vet inte riktigt vad och hur saker hände, utan jag vet bara vad kollegorna i efterhand berättade för mig.
Hur som helst lyckades jag under händelsen hålla mig "iskall" som kollegan uttryckte saken, när det väl var över var jag så chokad att jag gick med skorna till kontoret för att prata med chefen. Det mesta som hände direkt efter att allt som hände, låter jag vara osagt, då jag inte har koll på allt. Det enda jag vet är att kollegan fick gå hem, på order av chefen och om kollegan fick sluta för gott eller ej får jag låta vara osagt då jag inte hört något om det från chefen. Sen vet jag inte heller hur cheferna kommer gå vidare med det här i kontakt med olika myndigheter m.m Jag kommer i alla fall att under veckan fylla i blanketter till Försäkringskassan och anmäla arbetsskada, då jag faktiskt skadades på arbetet.

Det är inte okej att få något kastat på sig när man är på jobbet, spelar ingen som helst roll vad det är somkastas eller vad som orsakade situationen....

Varför ska jag alltid drabbas av konstiga saker och situationer?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards