Alla inlägg den 17 juni 2018

Hmm

Av MJ - 17 juni 2018 20:30

Vilken vecka det har varit, om jag hade kunnat skulle jag vrida klockan framåt så att jag redan imorgon skulle på semester. Men jag får snällt ge mig till tåls och snällt vänta tills på fredag, då min efterlängtade semester tar vid och som jag längtar. Nästa vecka kan bli riktigt seg men jag hoppas verkligen att veckan går fort, för jag vill verkligen iväg på semester och bara släppa allt som har varit med jobbet.

Fick besked om att syster med sambo väntar tillökning i familjen, inte barn som tur är för min del. Utan 2 kattungar som just nu bor på katthem i Linköping, har sett bild på kattungarnas bror och jag är nästan svartsjuk. Vill också ha kattunge, men så länge gubbarna (katterna) lever kommer det inte bli några nya katter och kanske är det lika bra det. 

I måndags var jag äntligen hos sjukgymnasten och det var inte så farligt som jag fått för mig. Började med en undersökning av mitt krånglande högerknä, sedan pratade vi fram och tillbaka om hur jag bäst skulle gå till väga. 

Fick med mig ett papper med övningar hem, som jag ska göra 2 gånger om dagen och som tur är så är övningarna väldigt enkla att utföra. Till min fördel som hatar allt vad gympa och liknande heter, återbesök bokades till efter att jag kommit hem från Finland och semestern. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards