Alla inlägg den 4 februari 2020

Av MJ - 4 februari 2020 15:38

Har helvetet frusit till is? Sjuttons gubbar för att behöva ge sig ut i snöfallet och jobbet.
Ska inte gnälla över snön här hemma, för inne i Borås blev snöflingorna snabbt till slask på trottoaren. Tur att jag bor på landet, även om detta också har sina nackdelar. Får åtminstone vägen ordentligt plogad på morgonen, samt under dagen och det går lättare att ta sig fram till fots.

Imorgon är det återigsen onsdag och tråkigt för mig, så innebär det att ge sig av till jobbet. Ska under några veckor arbetsträna på onsdagar, för att se hur detta känns och funkar. Blir att fortsätta med arbetsträning 5 dagar i veckan ett tag till, för att se hur det känns. Sedan går det ju alltid att ändra och fixa med schemat framöver, om jag skulle behöva vara ledig under veckan.
Det mesta går att fixa och ordna med, bara man är beredd på att kompromissa lite.

Från ingenstans kom ett jäkla hjärnsläpp, vilket säger att det är bäst för mig att runda av.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards