Alla inlägg den 26 februari 2020

Av MJ - 26 februari 2020 12:21

Idag har innehållt både roliga, bra saker och sådant som är mindre roligt.
En stund innan jag skulle iväg till tandläkaren, fick jag ett överraskande besked av min handledare. Nämligen att jag får vara kvar på Compass och arbetsträna fram till 31 maj, en förlängning med över 2 månader.
Det mindre roliga idag var hos tandläkaren, när jag fick kostnadsförslaget på hur mycket det kommer att kosta mig för att fixa i ordning min mun.
En mindre chock var det att höra summan 11237 kronor, men ändå inte så farligt som det kunde blivit. Får vara glad över att man får hjälp av Försäkringskassan, då jag kommer behöva renovera tänderna till max. Allt från att bli av med tandsten till att laga flera hål, samt 2 rotfyllningar. Lovar att allt detta kommer kännas i min plånbok, under processens gång. Men när det väl gäller munnen och tänderna, så får det helt enkelt kosta. Även om tandvården också borse gå under sjukvårdens högkostnadsskydd.

Så nu blir det att fira lite, med tanke på att jag trots allt fick glädjande besked från Arbetsförmedlingen, det är verkligen en lättnad att veta att jag blir kvar på Compass ett tag till. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards