Alla inlägg under juli 2016

Av MJ - 7 juli 2016 20:21

Intagit sängläge, fullproppad med Ipren och jag tackar högre makter att det är fredag imorgon.
10.00 ska jag vara hos naprapaten, hade inte orkat med min rygg en dag till efter den här dagen. Ryggen är fullständigt slutkörd efter en väldigt påfrestande vecka på jobbet, som tur är det helg nu för min del. Och jag ser fram emot morgondagen...

Av MJ - 5 juli 2016 15:51

I vanlig ordning är jag ute i god tid, finns inget värre än att vara ute i sista minuten och behöva stressa.
Sitter nu på parkeringen utaför akuten i Borås, i väntan på att mamma sluta jobbet och njuter av det fina vädret. Då mamma har tid bokad hos frissören ute i Fristad, var bara att ställa upp och köra. När jag ändå lovat att köra kunde jag passa på att handla på City Knalleland, samt svänga förbi McDonalds för en sen lunch.

Av MJ - 5 juli 2016 11:31

Vilken tisdag det har varit på jobbet, började dagen med att prata med chefen på kontoret en stund. Bra på många sätt då vi annars inte hinner prata allt för mycket, sedan när arbetsdagen började blev det en samling ute på lagret. Lagret fick sig en mindre omgång av chefen, då det fanns saker som behövde förbättras och jag kom med lite förslag gällande upplägget av arbetet i Tysta rummet. Fick helt plötsligt ansvaret för det som ska packas och skickas till Vitryssland (Belarus), oväntat men samtidigt som jag tycker det är skönt att få ta det ansvaret.

Blir intressant att komma tillbaka till jobbet på torsdag och se hur allt i Tysta rummet ser ut, ingen idé att spekulera allt för mycket innan jag faktiskt är på plats. Just nu ser jag fram emot att få gå hem och veta att jag har en ledig dag imorgon, vilket verkligen är välbehövligt och ingenting är inplanerat. Vilket gör saken ännu bättre, ser fram emot sovmorgon och absolut inga planer, förutom att ge godis till katterna när dessa vill ha det.

Av MJ - 4 juli 2016 19:43

Den här helgen har varit riktigt seg och tröttsam, jag skulle ha behövt sova mycket mer än vad jag faktiskt har gjort. Men nu är ju fallet inte så och jag får försöka kämpa på, trots att jag är extremt trött och gäspar konstant...

Av MJ - 2 juli 2016 19:21

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards