Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av MJ - 9 oktober 2016 16:34

Fansiken vad jag önskar att jag vore hemma just nu, får hålla tummarna för att jag kommit fram om 2 timmar.
I vanlig ordning skulle det drygas, fötterna drog man efter sig och det verkade inte alls viktigt att komma iväg i rimlig tid enligt mina mått mätt. Men nu är jag åtminstone på väg hem och det är inte allt för långt kvar hem, med tanke på att över halva resan redan är gjord. Kan bara konstatera att vissa saker med resan var bra eller jäkligt bra, men så fanns det små detaljer som gjorde resan på det stora hela mindre bra.

Fast jag kommer minnas den här resan för alla bra saker, mer om helgen kommer antagligen imorgon. Lovade skriva mer om helgen idag, men jag har insett att väl hemma kommer inte min ork att räcka. Mycket för att den här resan tagit mycket på mina krafter och för att jag måste fixa i ordning frukost m.m inför kommande vecka.

Av MJ - 9 oktober 2016 09:12

Vad är bättre en söndag morgon när man inte kan kolla på Nyhetsmorgon, än att hänga i Lobbyn med dagens tidningar och en kopp kaffe. Enligt mig kan det inte bli bättre, efter en natt med knappt någon sömn över huvudtaget. Fast nu är jag uppe och igång, frukosten är sedan länge avklarad och jag har även kollat runt på hotellet. Nu sitter jag här och njuter av tillvaron, innan det är dags att göra en sväng på Stureplan och sedan hemåt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards