Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av MJ - 19 oktober 2016 14:40

Äntligen är jag ledig efter en intensiv arbetsdag och vecka på jobbet, samt ett kort men snabbt avklarat möte.
Nu blir det att åka lite buss innan det är dags för handling på Ica Maxi, sen tar jag långhelg. Tillbaka till jobbet är det dags för först på måndag morgon igen, och jag ser verkligen fram emot att vara ledig ett par dagar. Speciellt efter att ha fått ett bra besked från min arbetsförmedlare på möte, jag får vara kvar på Stiftelsen Vitryssland efter 24 februari nästa år. Det för att jag inte är redo för den vanliga arbetsmarknaden ännu, plus att jag ännu inte jobbar 40 % varje vecka.

Önskar er alla en fortsatt fin vecka och helg, trots det tråkiga vädret som för tillfället råder.

Av MJ - 19 oktober 2016 13:42

Idag blev det att jobba både onsdag och eftermiddag, pga att jag ska ha möte med min handläggare från Arbetsförmedlingen. För ovanlighetens skull kom hon i tid till mitt jobb, men så blev det att jag lät en av kollegorna ta sitt möte först inne på kontoret. Då jag för ovanlighetens skull inte har bråttom från jobbet, men ska jag vara ärlig så hade det varit väldigt skönt att ha haft mötet avklarat innan kaffet. Lätt att vara efterklok om jag ska säga så, men det får väl lösa sig på ett eller annat sätt.
Känns att jag har varit igång hela långa dagen och lite till, det har varit fullt ös från den sekund jag kom in på jobbet strax före 10 i förmiddags. I vanlig ordning hade mina kära kollegor på bilen och lagret sett till att det fanns resväskor och andra större väskor att packa i, och helt otroligt är att jag har hunnit med att packa varenda väska och lite till fram tills för en stund sedan. Får hålla tummarna för att det kommer in fler väskor tills på måndag, då jag kommer tillbaka till jobbet.
Bäst att kontoret börjar sätta igång med mötet som pågår just nu, för annars förstörs mina planer för resten av eftermkddagen. Men när det gäller Arbetsförmedlingen går ingenting fort och nu sitter jag här vid ett bord, tar det lugnare än på ett bra tag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards