Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av MJ - 28 oktober 2016 11:45

Äntligen fredag lunch och den här förmiddagen har bara svischat förbi, det är först nu som jag börjar varva ner ordentligt. Och då är det dags för mig att packa ihop mig själv och om en stund gå till bussen, undrar vad den här dagen tagit vägen.
Plus att det är min första fredag som jag jobbar till 12, imorse var det en rivstart med att få ordning på allt och så skulle jag hinna packa lite kläder. Samt att det blev en vända med dammsugaren, då det var på tok för dammigt över allt. Trots allt känns det väldigt bra att jobba en timme längre de fredagar jag jobbar, då denna timme gör att jag tycker mig hinna med allt.
Hittade ett gäng med väskor och en resväska, vilket gjorde detta till en väldigt bra jobbdag. Äntligen har jag lite väskor att packa i igen, fast väskorna får vara kvar tills på måndag när jag kommer tillbaka till jobbet. Var ingen idee att dra igång att gå igenom väskorna runt 11.20, utan att runda av alla saker som jag påbörja under dagen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards