Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av MJ - 26 oktober 2016 13:15

Det var riktigt jävla segt att gå upp ur sängen imorse, funderade länge och väl på att ha en ordentlig sovmorgon. Med andra ord att vara kvar i sängen till början av eftermiddagen, men så kände jag ett behov av att komma ut bland folk. Jag behövde komma iväg ut på stan och göra annat, än att bara se jobbet och folket på bussen hem från jobbet.
Så nu sitter jag här på Cafe Viskan i mitt egna speciella hörn, försöker stänga ute alla samtal runt omkring mig och bara försöka fokusera på mina egna saker. Trots att jag var riktigt seg imorse, trött och inte ville lämna sängen tog jag mig till sist i kragen och begav mig till stan. Nu sitter jag här på i mitt vanliga hörn på mitt favorit cafe i stan och försöker samla nya krafter, samt ny inspiration till bloggen. Kom på att detta var en bra dag att hänga på stan, då jag jobbar resten av veckan och till helgen kommer det besök från Linköping.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards