Direktlänk till inlägg 17 mars 2018

Krukjakten

Av MJ - 17 mars 2018 19:18

Jag har ett antal växter i mitt fönster som ni kan se, alla är olika stora och ingen kruka är den andra lik. Så vad ska jag ta mig till för att få ordning på detta?

Jo det blev att åka till stan för att ge sig ut på kruk jakt till mina kära växter, och om jag har tur så kanske jag kan bli av med åtminstone 1 av växterna. Det återstår att se hur det blir med den saken i nästa helg, men efter mycket om och men hamnade jag och föräldrarna på Plantagen. Där det mycket riktigt fanns krukor att välja på, men det var bara en som föll mig på läppen och då jag behövde 5 stycken blev det inte billigt. Fast jag får vara glad över att jag slapp använda de få kronor jag har kvar på mitt konto. Hur som helst så blir det skönt att få ordning på saker och ting här i mitt rum, nytt golv, nya tapeter på plats under morgondagen och i nästa helg får mina växter nya krukor. 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 3 maj 12:41


Den här veckan har det varit något varje dag, bortsett från onsdagen som var 1 maj. Hade varit så skönt att slippa åka in till stan, för att ha möte med chefen och dennes kollega. Men vad sjuttons ska jag göra? Imorse skickade jag sms till chefen för...

Av MJ - Torsdag 2 maj 09:47

Vill Samhall ha sina medarbetare på jobbet eller ska flertalet av oss istället bli sjukskrivna?För just nu verkar det vara kaos bland cheferna på Samhalls kontor i Borås, noll koll på saker och ting. I tisdags eftermiddag ringde chefen mig, med infor...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Av MJ - Måndag 29 april 13:22

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards