Alla inlägg den 20 mars 2018

Av MJ - 20 mars 2018 11:00

Jag är så himla glad och nöjd med mitt beslut att byta vårdcentral, från Närhälsan till en privat bara ett par minuters promenad från jobbet.
Nu på förmiddagen var det återigen dags att göra ett besök på vårdcentralen, för att träffa läkaren då jag behövde förlänga min sjukskrivning. Var riktigt skönt att komma ifrån jobbet en stund, för att göra ett sådant här ärende och samtidigt ta en paus från allt på jobbet. Det är så jäkla skönt att äntligen få träffa en läkare, som faktiskt tar sig tiden att lyssna på vad jag som patient har att säga och kommer med frågor/förslag under besöket.
Blev förvånad över frågan om hur länge jag fortsatt ville vara sjukskriven på 50%, då den frågan aldrig ställdes av min förra läkare. Önskade att fortsätta åtminstone 2-3 månader, senare får jag se vad läkaren skriver i läkarintyget som ska till Försäkringskassan.

Nu kan jag verkligen slappna av och släppa mycket av den stress, som jag inombords pga allt med förra läkaren och fortsatt sjukskrivning. Blir intressant att se vad som händer och sker, när jag fått svar från Patientnämnden. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards