Alla inlägg den 9 mars 2018

Av MJ - 9 mars 2018 09:48

Det fick bli ett besök på akuten idag, då jag absolut inte hade någon som helst lust eller ork att sätta mig här igår efter jobbet.
Gäller att välja vilken dag och tider man beger sig till akuten, om man defenitiv inte måste få vård omedelbart eller väldigt snabbt.
Jag tänkte att i mitt fall så kunde jag leva med huvudvärken ytterligare ett drygt dygn, och skulle jag nu blivit sämre hemma. Ja då hade jag fått åka in till akuten, antingen med ambulans eller så hade någon av mina föräldrar fått köra in mig. Men nu blev inte det så och det får jag vara tacksam över, istället blev det att ta en sjukdag från jobbet.
Svängde förbi jobbet först i 5 minuter, då jag hade ett par saker som jag ville säga till chefen innan jag begav mig hit till akuten.

Nu sitter jag här i ett rum, med en väldigt trevlig nål i armen som ni kan se och väntar på att provsvaren ska komma tillbaka.
Visst är livet underbart?
Sjuttons gubbar, jag kan inte klaga över min situation. När det finns värre saker att vara med om, kunde varit på jobbet med en fet migrän och inget att göra. I värsta fall hade jag väl åkt på att storstäda damernas omklädningsrum, och ja, det är inte heller speciellt roligt.
Så därför tycker jag åtmunstone just nu att sitta här på akuten, är det absolut bästa som hänt mig den här veckan. Bortsett från orsaken till besöket här på akuten, men om jag ser förbi huvudvärken så har den här dagen än så länge varit helt okej.
Förutom att jag hela tiden tappar mobilen i golvet, bäst att runda av här och nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards