Alla inlägg den 5 april 2018

Av MJ - 5 april 2018 12:04

Man behöver inte ursäkt för att ta semester, ibland känner man ett behov av ledig tid för att kunna koppla av och släppa stress/oro som kanske finns på jobbet.
Jag tog mig 2 dagars semester då jag kände mig ganska utsliten, samt att det varit på tok för mycket stress och oro på jobbet utan att någon tagit tag i det. Men oavsett vilket så är det väldigt skönt att nu vara ledig, då jag hinner återhämta mig efter en extremt intensiv påskhelg. Och så får jag inte glömma den viktigaste orsaken av dem alla, jag var ju igår på operation för att ta bort hemorojder. Kanske är det inte så lämpligt att jobba med tunga lyft och stora lådor, dagarna precis efter den här sortens operation. Det bästa av allt är att jag inte har ont för 5 öre, fast smärtan kan komma vid senare tillfälle och som tur är så har jag fått med lite värktabletter från läkaren.
Kan bara konstatera att jag gjorde rätt i att ta semester i 2 dagar, då kollegor får in hur mycket skor som helst från återvinningsstationerna. Snälla kollegor hjälper till med att packa undan en del av allt som kommer in under min frånvaro, samtidigt som jag njuter av vara ledig.
Idag firar jag stort med att bänka mig här på Café Viskan, det blev god lunch och lunchen följs av mycket gott att dricka.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards