Alla inlägg den 1 augusti 2018

Av MJ - 1 augusti 2018 08:47

1:a augusti redan, nu hoppas jag att det kommer in svalare väder och mängder av regn. Juli vet jag inte vart den tog vägen, enda jag minns är den extrema värmen som varit i evigheter.
Nu sitter jag här på Jobb Borås, och väntar på att kursen Point ska börja 9.00 Får hoppas att de 3 andra kursdeltagarna kommer, så jag verkligen får utbytte av det här. Oavsett hur det blir, så känns det jäkligt bra och förhoppningsvis ger detta mig förnyade krafter så jag fortsätter orka kämpa vidare.

Å andra sidan känns det konstigt att jobba och gå kurs på onsdagar, då jag i vanliga fall varit ledig på onsdagar. I och med kursen så har jag fått göra om mitt schema, vilket gör att jag byter min lediga onsdag mot ledig fredag. Kommer vara konstigt att kunna ta sovmorgon på fredag och kunna ta dagen precis som den kommer.
Funderar på om jag ska ha mig en rejäl hemmadag, bara vara och greja med sådant som behöver göras. Eller om jag skulle bege mig till stan och hänga på Café Viskan, det tåls att fundera över ordentligt. Behöver ju inte beatämma mig här och nu, utan jag får se vad jag känner för på fredag morgon och vad klockan är när jag väl orkar komma upp ur sängen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards