Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av MJ - 20 augusti 2018 15:57

Äntligen har jag påbörjat förberedelserna med nästa tavla och just att ta ut mitten, samt komma igång med motivet är så tråkigt. Samtidigt som jag ser fram emot att komma igång med denna tavla, så har jag fortfarande lite tråkigt jobb kvar på de 3 andra tavlorna som jag sytt till mamma.
Men arbetet med mammas tavlor får vänta lite, då jag behöver få omväxling i vad jag pysslar med. Blir intressant å sy något nytt och som faktiskt är till mig själv, får se hur mycket jag kommer svära om den här tavlan framöver.

Ännu en måndag är avklarad med jobb och alla måsten, blir intressant å se hur resten av veckan kommer ha att erbjuda. Var in på kontoret och pratade med cheferna en stund på förmiddagen, pratade mest allmänt om olika saker på jobbet. Fick även förfrågan om jag kan tänkas hjälpa till på bilen, då blir det att hämta inlämnade saker på återvinningsstationerna och lådor. Sedan vet man aldrig vad som händer och sker när man åker med på bilen, för plötsligt kanske jag får åka med på en större hämtning utanför stan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards