Alla inlägg den 8 mars 2021

Av MJ - 8 mars 2021 15:32

Ibland får jag fullständiga hjärnsläpp, kan vara om precis vad som helst och hända när som helst.
Mitt senaste hjärnsläpp uppdagades i lördags, när jag skulle dela mina mediciner för kommande 2 veckor. Plockar fram dosetter och mediciner, i tron om att jag skullha tillräckligt av alla mediciner hemma. Snacka om att jag tog fel på den fronten, men som tur var det trots allt inte jordens undergång.
Mina antidepressiva tabletter skulle bara räcka tills på onsdag morgon, började fundera på bästa lösning på denna uppkommna situation. Insåg att just där och då var ingen katastrof i närheten, jag skulle ju ändå ha till onsdags eftermiddag på mig att gå till apoteket för att hämta ut denna medicin.
Funderade på att beställa medicinen via nätet, men det var för osäkert. Jag bestämde att jag går direkeft efter jobbet, så efter att jag slutade idag blev att gå till närmaste apotek.
Som tur fanns medicinen på lager, så det hela slutade trots allt bra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards