Alla inlägg den 10 mars 2021

Av MJ - 10 mars 2021 15:21

Ibland kan det hända både mysko och knepiga saker, mig hände det dubbelt upp igår eftermiddag.
2 mail i min inkorg från Klarna, där man medelade mig om felaktiga återbetalningar från deras sida och att jag skulle ha returnera varor till 2 butiker som jg beställer online ifrån.
Bara det att dessa 2 mail kom med en minuts mellanrum fick mig att reagera, plus att man påstod att jag skulle retunerat produkter till dessa butiker.
Vilket aldrig har inträffat som jag känner till...
Tänkte att nu är det något mysko i görningen, så kontaktade Klarnas kundservice via hemsidan och där fick jag väldigt bra hjälp. Förklarade mitt ärende och fick veta att man skulle kolla mer noga på mitt ärende, om det har skett något fel. 

Fick för en stund sedan återigen mail från Klarna men denna gång med annan information, i ämnesraden "Vänligen bortse från tidigare mejl - felaktig information."

Ta med er en sak från detta inlägg, dubbelkolla allt och ingenting. Speciellt om ni är osäker och kontakta företaget eller butiken om det uppstår funderingar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards