Alla inlägg den 11 april 2021

Av MJ - 11 april 2021 15:21

Snacka om att tiden springer ifrån mig, inte konstigt att jag är förvirrad jämt å ständigt. Får för mig att jag har bloggat, men så har jag inte gjort det och suck alltså... Blir så jäkla trött på mig själv mellan varven, bara dra några djupa andetag och börja om på nytt.
Nästan mitten av april och det snöar, så kul med snö alltså. Ganska trevligt med snö, så länge jag inte behöver vara ute.

Förhoppningsvis ligger inte snön kvar till imorgon, men det är bättre med snöfall än ösregn när jag ska hem från bussen.
Jo, det har varit väldigt mycket som snurrat i huvudet den sista tiden och äntligen kanske det kan lugna ner sig lite.

Siste mars var jag på sjukhuset (Öron-, näsa-, och halsmott.) för att kolla upp min hörsel ordentligt. Fick träffa en trevlig kvinna som tog mig igenom undersökningarna och det gick hur smidigt som helst.
Öronen fick sig en redig omgång med både låga och höga ljud, samt med störande bakgrundsbrus kollades hur jag faktiskt hörde.
Det visade sig att jag hade nedsatt hörsel, vilket jag redan kände till. Men nyheterna var att jag hörde lite sämre på det ena örat än det andra och mest chockerande, jag är ljudöverkänslig. Det var inga stora nyheter som jag fick, men det var ändå skönt att få detta svart på vitt som jag redan visste. 

Audionomen som genomförde undersökningarna på mig, skulle lämna över resultatet till läkaren och nu får jag se om läkaren hör av sig eller inte. Skönt är det trots allt att veta vad som var problemen med mina öron, nu återstår att se vad att göra näst. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards