Direktlänk till inlägg 25 oktober 2016

Leksaksmannen

Av MJ - 25 oktober 2016 12:15

Man märker tydligt en skillnad på jobbet, det är lugnare och ett helt annat tempo jämfört med förra veckan. Å andra sidan är allt som vanligt igen från och med imorse, den bittre och högljudde leksaksmannen är tillbaka med små undantag. Idag har inte volymen på personen alls varit den normala och jag kan känna en enorm bitterhet gentemot mig, från personen ifråga. Å andra sidan är det uppenbarligen inte jag som har problem, då jag ärligt talat inte bryr mig om människan så länge han inte bråkar med mig. 
Av någon anledning lyckas alltid vissa människorfå chans efter chans, trots vissa fel och brister.
Men vem är jag att döma? Jag är inte perfekt men jag försöker varje dag göra mitt bästa och kämpar på. Vilket gör att jag funderar varför man låter vissa människor fortsätta i en avighet, trots saker som sagts och hänt. Oavsett vad jag tycker och tänker om saker, så är det inte insluppnes jag som bestämmer om vem eller vilka som får komma/komma tillbaka till Stiftelsen Vitryssland. Å andra sidan är jag en sådan person som inte gör mycket väsen av mig, jag ser och hör mer än många kanske faktiskt tror om mig. Att veta saker och ting kan ha sina fördelar om man någon gång skulle behöva använda sig av denna information, men samtidigt är jag såpass smart att jag aldrig utsätter mig själv för situationer som i slutänden kan skada mig. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 12 april 08:32

Underbart att det äntligen är fredag och helgen är runt knuten, kan inte bli bättre då jag också slutar tidigt. Ser fram emot helg eftersom det varit en seg vecka, med en del tråkiga besked på jobbfronten. Fast det får vara en egen historia, ska in...

Av MJ - Onsdag 27 mars 16:00

Här om veckan var jag med om en grej med min kollega, som kan beskrivas som obehaglig. Veckan efter skickade jag ett mail till Borås Tidning, på kollegans begäran och önskan.  Eftersom jag fortfarande inte hört något från BT, så väljer jag att dela...

Av MJ - Onsdag 20 mars 13:29


Om inte världen har gått under än, krävs det mycket mer innan det sker... De senaste 2 veckorna har varit rena rama katastrofen på jobbet, ena dagen har det varit personalbrist. Nästa dag så har det antingen varit personal som tjaffsat emot, eller in...

Av MJ - Måndag 11 mars 19:00


Energitjuvar har de flesta mött och människor med negativa energier, som man bara inte kan vara i närheten av. Själv har jag en kollega som är en energitjuv, vilket jag insåg när denne varit borta från jobbet ett par dagar. För plötsligt kände jag et...

Av MJ - Fredag 1 mars 11:15

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards