Alla inlägg den 9 mars 2016

Av MJ - 9 mars 2016 12:13

Idag är en dag då jag ägnar åt att fixa med ärenden, samt sitter på Cafe Viskan för att få lite socialt och miljöombyte. Började dagen med att åka upp till sjukhuset för att fixa mitt frikort, efter det blev det en sväng förbi Forex och ta ut pengar. Det är lättare att svänga förbi Forex än att leta upp en bankomat i centrala Borås, senare i eftermiddag blir det att hämta böcker på Göta Bibliotek.

Efter att ha haft mig en skön och lugn hemma dag igår med lång sovmorgon, är det skönt att komma ut på stan och fixa med olika ärenden. Nu har jag ett frikort igen och slipper betala för vården igen på ett tag, har även fått igång mitt linsabonemang och nya linser kommer jag få i början av nästa vecka. Har varit i kontakt med Specsavers kundtjänst både via mail och telefon. Efter mycket om och men är även linserna på gång, sedan har jag tid hos tandläkaren imorgon och jag håller tummarna för att tandläkaren gör som jag vill. Ställde även in mitt deltagande på ABC imorgon och det för att jag inte vet hur det kommer gå hos tandläkaren, bättre att vara på den säkra sidan och slippa gå dit. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards