Alla inlägg den 11 mars 2016

Av MJ - 11 mars 2016 10:00

Fredag kväll och äntligen är helgen på gång, ser verkligen fram emot helg och det även om det blir en del ständande. Fast tråkigare kan jag ha det och när väl städningen är överstökad, ja då känns det ännu bättre. Den här fredagen blev inte riktigt som andra fredagar, då jag valde bort måsten och inte hörde av mig som jag borde ha gjort till ett ställe. Istället valde jag att göra något bara för mig, nämligen att sätta mig på Cafe Viskan redan när de öppnade med en cappucino.

Var ju hos tandläkaren igår och det gick inte alls bra, han gjorde allt annat än det jag ville. Lyssnade inte på mig som patient och när jag för en stund sedan ringde tandläkaren, förklarade att jag fortfarande har ont och så vidare tyckte man att jag skulle återkomma efter helgen. Har aldrig varit med om ett sådant här dåligt bemötande, kommer skriva till patientnämden här i Borås och även skriva en egen remiss till käkkirugin inom sjukvårdstandvården. Plus att jag kommer kontakta tandläkarmottagningen via mail och lämna mina synpunkter, vilket man kan göra och sedan får jag se vad som händer efter helgen. Blir att ringa tandläkaren på måndag igen och då kommer jag klaga ordentligt, säger att tanden måste ut hos dem och går inte det att ordna får de skicka mig till ett ställe som kan dra ut den jävla tanden.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards