Alla inlägg den 13 mars 2016

Av MJ - 13 mars 2016 20:32

Det var någon vecka sedan jag kollade på Det okända, men ikväll är det åter dags att se reprisen av Det okända. Tur för mig är det verkligen då veckans avsnitt är riktigt spännande, det är förutom spöken även djur från andra sidan på besök. Vilket gör detta avsnitt extra spännande och det i kombination med ett bra medium, Vendela som i detta nu hjälper djuren över till rätt sida.

För övrigt finns det inte mycket att säga om den här helgen, det blev inget besök på Stadsparksbadet. Istället blev det att köra lite träning här hemma, när jag storstädade mitt golv med golvmoppen och behövde flytta omkring så gott som alla möbler. Det var ganska skönt att slippa badhuset och allt stimm då jag den senaste tiden haft väldigt ont i kroppen, antagligen efter min förkylning. Fast det kan finnas andra orsaker till att jag har och har haft ont, både i höft och ryggen. Men nu ska jag inte beklaga mig över en värkande kropp, det jag verkligen kan beklaga är det svenska bidraget till Eurovison Song Contest. Hur i helvete kan man välja Frans och hans låt? Kan ju redan nu konstatera att det troligen inte kommer gå så bra i årets upplaga av denna sångtävling, får hålla tummar och tår att jag inte har fel på den fronten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards