Direktlänk till inlägg 10 mars 2018

På gång

Av MJ - 10 mars 2018 20:00

Äntligen är renoveringen av mitt rum ordentligt på gång, igår var det sovalkoven som fick sig en imgång och idag var det datahörnet. Just nu känns det konstigt att inget finns på plats i hörnet, men ordningen är snart återställd när pappa hjälpt mig att få in möblemanget. Blir intressant å se hur det kommer att gå med tapetseringen av vägarna, bara det kommer ta sin lilla stund. Det jag inte ser fram emot efter att ha fått nya tapeter på vägarna, är att behöva städa golvet ordentligt.

Samtidigt som det är riktigt skönt att renoveringen av mitt rum nu gör framsteg, är också beskedet som jagfick från läkaren i fredags på akuten. Efter att olika blodprov gjordes och vissa andra kontroller av olika saker, så kunde läkaren bara ge mig beskedet att jag haft en långdragen spänningshuvudvärk. Väldigt skönt att det var en typisk vanlig huvudvärk, visserligen långdragen sådan men ändå. Och å andra sidan hade jag under veckan gått igenom x antal olika diagnoser med mig själv, för att komma underfund med vad det var jag kunde ha drabbats av. Så därför tycker jag så här i efterhand att beskedet om långdragen spänningshuvudvärk var väldigt skön, och efter akuten blev det en snabb visit på Apoteket för att köpa lite mer värktabletter innan jag begav mig hemåt för att sova en stund. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Torsdag 2 maj 09:47

Vill Samhall ha sina medarbetare på jobbet eller ska flertalet av oss istället bli sjukskrivna?För just nu verkar det vara kaos bland cheferna på Samhalls kontor i Borås, noll koll på saker och ting. I tisdags eftermiddag ringde chefen mig, med infor...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Av MJ - Måndag 29 april 13:22

Av MJ - Onsdag 17 april 17:10

Upp och ner vända världen är det som gäller på Samhall i Borås för tillfället, för ingen verkar veta någonting. Ingen planering, noll koll och absolut ingen kommunikation mellan olika delar av verksamheten. Helt plötsligt fick jag veta att jag sku...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards