Alla inlägg under april 2018

Wow

Av MJ - 4 april 2018 14:19

Den här dagen har verkligen varit en ny upplevelse för mig, jag har nu gått igenom min operation och jag känner mlg fantastisk.

Man körde in mig på operationssalen, jag pratade en stund med tjejerna somskulle vara med under operationen och de var riktigt trevliga. Jag kände mig trygg hela tiden inne på salen och försökte även hjälpa till men det gjorde varken till eller ifrån om jag ska vara ärlig.

Hur som helst så verkade det som att narkosen tog ganska fort på mig, för det sista jag minns är att jag pratar med tjejerna som skulle vara med under operationen. Sedan plötsligt vaknar jag upp i nästa rum och där fanns det några andra bekanta ansikten. Jag ska ha kommit med "Jag känner igen er", till damerna som efter operationen tog hand om då de även tog hand om mig innan operationen och hjälpte mig med olika saker. 

Väldigt fort var jag uppe på benen och kunde gå på toa, en stund senare gick jag för att byta om och det var skönt att få på mig mina egna kläder igen.


Jag har träffat underbara och fantastiska människor här på Operation 2 under dagen, personalen har gjort ett fantastiskt jobb. Man har även hela tiden fått mig att känna mig trygg och lugn, det har aldrig varit något som varit oklart. Stort tack till all personal på Operation 2 och läkaren som opererade mig.

#SÄS

#Operation2

Av MJ - 4 april 2018 09:46

Å ena sidan vet jag sjuttons gubbar om jag är redo för att genomgå operationen, men nu sitter jag här i väntrummet på S21 Operation 2 och väntar på min tur. 

Jag var verkligen ute i god tid, drygt 45 minuter innan min bokade tid satte jag mig här i väntrummet med bok och mobilen i högsta hugg.

Tycker det är bäst att vara ute i god tid och som tur är, så har jag alltid en bok med om jag skulle behöva vänta en stund. Har en känsla av att det kan bli mycket läsande idag för min del, då det ibland inom vården kan uppstå en del väntande av olika orsaker. Å andra sidan är jag som sagt väl förberedd på att vänta.

#säs

#operation2

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards