Direktlänk till inlägg 1 mars 2016
Av någon anledning kollade jag idag mitt konto och märkte att man inte dragit pengar för mitt abonemang/kontantkort, vilket fick mig att bli fundersam då betalningarna har fungerat ända tills idag. Har kollat både mitt konto och mina sidor hos hallon.se för att vara på den säkra sidan, på mina sidor står det att betalningen misslyckats. Vilket får mig att bli ännu mer fundersam, så det blev att slänga iväg ett mail till Hallon och fråga vad som är problemet samt varför betalningen inte genomförts. Blir ju intressant att se vad svaret blir på mailet, då det knappast är jag som gjort fel eftersom det finns pengar på kontot där pengarna ska dras ifrån och jag har inte heller bytt kontokort...
Som det inte räcker med att min arbetsförmedlare är igång och har fått för sig saker, som att jag kan dra igång arbetsträning i princip när som helst. Så behöver jag inte ännu en sak som krånglar och speciellt inte då att det är mobilen som krånglar, men nu håller jag tummarna för att Hallon får ordning på detta eller löser situationen så jag kan betala. För jag kan inte vara utan mobil som inte jag kan ringa ifrån om det skulle hända något, men hur som helst så har jag nu skickat över bollen till dem och gjort allt som jag kunnat göra. När jag senare kollar mitt konto hade Hallon dragit pengar och när jag loggar in på mina sidor var månades avgift betald, blir intressant att se om jag får något svar från Hallons kundservice eller ej de närmaste dagarna.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 |
9 | 10 |
11 | 12 |
13 | |||
14 | 15 | 16 |
17 |
18 | 19 |
20 |
|||
21 | 22 |
23 | 24 |
25 |
26 | 27 |
|||
28 |
29 | 30 |
31 | ||||||
|