Alla inlägg den 1 april 2016

Av MJ - 1 april 2016 12:21

Äntligen har jag slutat på ABC och idag var sista grupptillfället, vilket känns otroligt och jäkligt skönt. Även idag var en sådan dag då jag hellre gjort något annat än att vara på Solhem, men jag hade lovat att komma i shorts och det löftet höll jag. Jag får trots allt vara nöjd med min insats på ABC, då det trots allt har gett mig mycket. Plus att en av ledarna skulle ha avslutningssamtal med mig, och jag kände det var viktigt att ta del i det samtalet. Nu kan jag dra en suck av lättnad och fira att jag klarade av den här sista veckan, trots att det tog emot så enormt mycket att ta mig dit och vara social. Detta firar jag genom ett kort besök på Cafe Viskan, innan det är dags att åka hem och ta helg. För på måndag börjar mitt nya liv och det innebär arbetsträning, samt lära känna nya människor och ett nytt ställe.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards