Alla inlägg den 14 april 2016

Av MJ - 14 april 2016 15:22

Då var min arbetsvecka till ända och jag tar helg, ävenandra veckan på arbetsträningen har gått bra. Har börjat lära mig allt fler namn, vet vart jag ska hämta lådor när dessa behövs och hur jag ska lappa lådorna. Får hoppas att jag får stanna kvar på Vitryssland över sommaren, men man vet aldrig med Arbetsförmedlingen. Har fått höra att vissa som är på Vitryssland, att arbetsförmedlare kan avbryta ens placering där om man trivs för bra. Samtidigt är det bara något jag hört och inget jag personligen vet säkert, men det borde visa sig med tiden om det finns någon sanning i det hela. Ser fram emot att kunna ha mig en ordentlig sovmorgon imorgon, inte behöva ge sig iväg tidigt på morgonen eller förmiddagen. Igår var jag för andra gången på blodcentralen och lämnade blod, nästa besök på blodcentralen blir i början av augusti.

Nu på eftermiddagen blir det att åka ner till Vitryssland igen (arbetsträning) och gå på loppis med föräldrarna, blir intressant å se om jag kan göra några fynd. Plus att det kan vara trevligt att se detta ställe på ett annat sätt, för i vanliga fall är Vitryssland ett ställe där jag bara arbetstränar och knytit nya kontakter. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards