Alla inlägg den 22 april 2016

Av MJ - 22 april 2016 11:05

Det är inte lätt alla gånger att ha ett fysiskt krävande jobb, speciellt om man som jag är lite oförsiktig när jag lyfter kartonger fulla med kläder fel. Större delen av den här veckan har jag varit själv i Tysta rummet och jobbat, på Stifelsen Vitrysslane och packat kläder. Men igår fick jag sällskap och det underlättade för min del, gjorde att jag inte behövde ta varje låda som var färdig packad själv och det gjorde mycket. För i måndags sträckte jag uppenbarligen musklerna runt revbenen och efter det har jag knapprat värktabletter, men värktabletterna har inte hjälpt speciellt mycket om inte alls. Tänkte idag på morgonen att det nog är bäst att kolla upp detta på vårdcentralen, men när jag väl ringer till vårdcentralen finns det ingen telefontid att få för mig. Så jag ringde 1177 och kollade med dem, om det fanns något annat jag kunde göra. 1177 tyckte att jag skulle söka mig till vårdcentralen, vilket blir svårt när jag inte får telefontid hos dem. Jag skulle kunna ringa 112, men det är lite onödigt då jag ändå inte böver hjälp av ambulans utan av en läkare. Så just nu får jag gå och ha ont som utav tusan, blir det inte bättre under helgen får jag kontakta 1177 igen och hoppas få tid på jourcentralen eller att de rekomenderar mig att söka vård på akutmottagningen. Återstår att se hur det blir med den saken, på söndag är planen att jag ska ta mig ut på promenad och gå Linnemarschen. Så fram till dess blir det att fortsätta med Ipren bara för att orka med.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards