Alla inlägg den 3 januari 2020

Av MJ - 3 januari 2020 15:27

Det finns både bra och såliga chefer/arbetsledare, där jag nu arbetstränar har jag båda sorterna. Och av tidigare erfarenheter så vet jag vikten av att en chef/arbetsledare ska kunna kommunicera och hantera olika situationer.
På min nuvarande arbetsplats där jag arbetstränar, är det väldigt olika med den saken.
Arbetsledaren lovar en guld och gröna skogar, men när det väl gäller något som är viktigt då är det plötsligt inte längre så värst viktigt. För några veckor sedam pratade jg med arbetsledaren om att det var ohållbar situation i arbetsrummet jag sitter i, pga att en kollega inte förstår vikten av att sköta sin personliga hygien.
Det lovades att man skulle prata med vederbörande om saken, senast som veckan efter. Och nu x antal veckor senare, så har ingem förbättring skett och orsaken är okänd.
Har det utlovade samtaler skett? Har vederbörande fattat att skötta hygienen bättre?
Vad ska jag ta mig till? Just nu verkar det som att mitt liv endast kretsar kring detta jävla problem, saken är att det finns me mig hela tiden. Oavsett hur jag än försöker att inte tänka på jobbet, när jag är ledig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards