Alla inlägg den 8 januari 2020

Av MJ - 8 januari 2020 16:21

Efter en lång tids sjukskrivning och återhämtning, så har jag nu arbetstränat i drygt 3 månader.
Redan är jag igång med att kämpa för min arbetamiljö, för att handledarna/arbetsledarna på arbetsplatsen inte kan sköta sina jobb. 
Så trött på att dessa idioter bara försöker släta över allting, det är som att arbetsledarna gör allt för att slippa ta tag i situationer som denna. Jag tog upp saken i höstas med min handledare, men det verkade inte ske något. Så förra veckan kontaktade jag arbetsförmedlingen, för att få hjälp och råd. Förmedlingen ringde arbetsplatsen, där man lovade att göra saker till det bättre och inte ens det verkade få arbetsledarna att göra något åt saken.
Så igår under förmiddagen gick jag nog av att behöva må dåligt, över att någon i närheten luktade ruttnade svett.

Jag klampar in på personalens kontor och frågar om man har pratat med vederbörande, om problemet... I vanlig ordning fick jag inget ordentligt svar, uppenbarligen vet inte ens arbetsledarna/handledarna hur att ta tag i sådana här situationer. 
Det enda att göra nu är att vänta och se vad som händer, i värsta fall får jag väl ta upp saken på ett måndagsmöte. Då är alla rum samlade och vi får lite info om arbeten som kommer in och om arbetstider ändras av någon anledning. Där har jag chansen att ta upp frågan och höra vad som sägs då.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards